Hogy a jó ég áldja meg Gaskó István vasutas szakszervezeti vezetőt! Nem hordott a hátán a föld még egy ilyen emberközpontú, utasbarát, igazán szerethető embert! A Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezetének elnöke azt találta mondani, hogy az elmúlt 10-11 hónapban mintegy hatvanszor tárgyaltak a MÁV vezetőivel, de azok a csúnya menedzserek nem akarnak negyedmilliót adni a vasutasoknak per kopf, és még csak az új menetrendet sem vonják vissza. Megmondom őszintén, engem személy szerint is mélyen érint a vasárnap éjfél óta tartó, és a hírek szerint este hattól országossá váló sztrájk, mivel nap, mint nap igénybe kell vennem az elővárosi vasúti közlekedést. Maga a rendszer önmagában is szar, mert ötből négyszer indok nélkül késik a vonat, de ha még erősPista rá is segít, akkor nekem automatikusan kinyílik a bicska a zsebemben. Hónapok óta nem tudom feldolgozni a negyedmilliós követelést, ami a MÁV – Cargo privatizációjából szerinte minden dolgozónak járna. Ilyen erővel példának okáért a Malév privatizációja után minden állami alkalmazott sorban állhatott volna, hogy ők is kérnek abból a szép kis summából. Arra azért kíváncsi lennék, hogy ha Gaskó Úr tényleg dolgozna, és azt a magánszférában tenné, akkor mondjuk egy üzletág eladása után volna – e pofája ülősztrájkot folytatni a főnök irodája előtt, hogy neki lóvé kell a befolyt összegből. Alanyi jogon, persze.
Na de van itt még más is, kevés fizetés, meg igazságtalanság a MÁV – Start alkalmazottakhoz viszonyítva. Biztosan van benne igazság, és hát kinek nem jönne jól magasabb munkabér. Ezt a részét nem is vitatom. De kifejezetten gusztustalannak tartom, hogy tíz nappal karácsony előtt akarja megint megbénítani az országot, és ezt teszi a szokásos gúnyos mosolyával. Kevés olyan ember van, akinek már a látványától is felmegy bennem a pumpa, és érdekes biológiai folyamatok indulnak meg a gyomromban, de Gaskó erősPista közéjük tartozik.
Persze észre kellett vennem, hogy ez a …. Ember is képes fejlődni! Rájött, hogy az országos sztrájk nem biztos, hogy úgy sül el, ahogy Ő szeretné. Egyrészt már messze nem akkora a támogatottsága a szakszerven belül, mint egykoron, így ha biztosra akar menni, akkor csak a Debreceni térségben hirdet sztrájkot. Ott gyakorlatilag csak az nem támogatja, aki nem MÁV-os. Ja és Pest megyét nem akarja bántani, de azért Ceglédre is kiterjesztik a bulit, mert ugye ez az egyik pályaudvar a háromból, amelyik működése elengedhetetlen a normális üzemhez.
A másik, ami mutatja, hogy van némi élet Pista agyában, az az, hogy kezd egyre inkább spórolni a pénzzel. Na nem a miénkkel, hanem a sajátjával. Mert hát amíg valaki sztrájkol, addig nem kap fizetés, viszont helyette fizeti a szakszerv a sztrájkalapból. Na mármost ha a sztrájk országos, akkor boldog-boldogtalan csatlakozik, és jól lehúzza a VDSZSZ-t. Így viszont a fellegvárakban csak a vérbeli Gaskósok kapnak pénzt a „munkájukért”.
Annyira szeretném tudni, hogy mennyi lóvé van még a kasszájukban, és hogy az honnan van? És mennyi a Pista fizetése, azt is írja már meg valaki! (Köszi) 
A VDSZSZ kommunikációban is erős, hisz a honlapjukon percről – percre követik az eseményeket. Ilyeneket írnak pl.: „Miskolc Tiszain továbbra is csak egy forgalmista érez magában olthatatlan vágyat a munkára, a többiek sztrájkolnak.”
Kedves Pista, gondolom az az egy a hülye. Kellemes Ünnepeket minden VDSZSZ tagnak!
Szerző: Toony  2008.12.14. 12:52 1 komment

Dobj egy macit te is! 2009. április 2.

A bejegyzés trackback címe:

https://muszi.blog.hu/api/trackback/id/tr40822155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ács Ferenc 2008.12.15. 13:39:43

Havi 800 nettó + titkárság + autó.
Állam Bácsi - azaz mi - jól tartja.
süti beállítások módosítása