Nekem ebből elegem van Elnök Úr! Miért kell Önnek folyton politikai kinyilatkozásokat tennie? Értem én, hogy Ön másként értelmezi a Köztársasági elnöki pozíciót, mint tették azt elődei, de azért olykor belegondolhatna abba, hogy mit és hogyan mond! Nem hinném, hogy lehetne valaha emberileg unszimpatikusabb államfőnk, mint amilyen Mádl Ferenc volt, de kétség kívül Ön még rajta is túltesz, már ami a munkásságát illeti. Megeshet, hogy én vagyok túlontúl nagy rajongója Göncz Árpádnak, de rá valahogy úgy tudtam és tudok gondolni, mint államférfira. Viszont ha Önre gondolok, akkor inkább egyéb dolgok jutnak eszembe. Példának okáért a Zengő védelme, ami persze fontos, de az a nyamvadt NATO lokátor is fontos lenne. Aztán itt vannak a nemzeti ünnepek, melyeket következetesen külhonban tölt. Most 15-én is csak azért volt itthon, mert mindenhonnan kiutálták. Eszembe jutnak dacos, elmaradt kézfogások, amikor szégyelltem magam Ön helyett is, és komolyan elgondolkoztam azon, hogy tud –e Ön ennél lejjebb süllyedni? (tud)
S ha már dacosság, akkor nem feledkezhetünk meg a sorozatos jelöltleszavazásokról sem. Persze ezen lepődik meg az ember a legkevésbé, hiszen ha jól emlékszem Ön is nekifutott párszor az elnöki tisztségnek, s bár egy jobb érzésű ember a második elutasítás után megköszönte volna a lehetőséget, és vette volna a kalapját, Ön keményen odaállt még egyszer, és nyert!
Egyre többször szónokol magas lóról, és osztja az ellenzék azon véleményét, hogy a jelenlegi kormány ilyen vagy olyan, a helyzet meg amolyan. Azért amikor arról beszél, hogy a kormánynak nincs társadalmi támogatottsága (amit magam sem vitatok), bele kéne gondolnia abba, hogy Önnek soha nem is volt. Politikai erők megszavazták, de a nép nem mondhatott véleményt.
Tudom, mindannyian emberek vagyunk, és rendelkezünk pártszimpátiával is. Ön sem kivétel ez alól, csak lassan már attól félek, hogy nem fog tudni egyenesen menni az utcán, mert a feje jobbra húzza. Ami nem lenne baj, ha nem köztársasági elnökként tengetné mindennapjait.
 
Sólyom Úr!
Önt értelmes embernek mondják, aki tisztában van tetteivel, és szavai súlyával. Tudhatja jól, hogy egy vékony jégen táncol, s próbál tetszelegni a demokrácia őrzőjeként. De a lóláb egyre többször kilóg, és ezen még Kumin Ferenc sem tud segíteni.  
Szerző: Toony  2009.03.25. 17:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://muszi.blog.hu/api/trackback/id/tr441025273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása